۶ عامل موفقیت برای یک همکاری موفق را در این محتوا بیان می کنیم. همانطور که می دانید همکاری مزایای زیادی دارد و در نتیجه منجر به موفقیت می شود. مشارکت های تجاری در حال افزایش است. در مطالعه اخیر شرکت مشاوره مدیریت Deloitte، حدود ۷۰ درصد از شرکتهای متوسط و استارتآپهای مورد بررسی اظهار داشتند که همکاری با شرکت های خارجی با کسب و کار مشابه را آغاز کرده اند. تعداد مشارکت و همکاری های موفق در جهان در سال های اخیر بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
در مورد امنیت تجارت بین الملل بدانید.
با همکاری های موفق می توان به اهداف مختلفی دست یافت. هدف اولیه این همکاری ایجاد هم افزایی است. در نتیجه دستیابی سریعتر و کارآمدتر به اهداف تعیین شده شرکت با مشارکت شریک همکاری است. به عبارت دیگر:
در مورد کاهش ریسک تجارت خارجی بدانید.
هر هدفی که شرکت دنبال می کند، مهم است. همیشه عوامل کلیدی موفقیت را زیر نظر داشته باشید. مطالعه اخیر (۲۰۱۷)، آژانس بازاریابی همکاری که برندها را به هم متصل می کند، بررسی کرد که کدام عوامل بیشترین تاثیر را بر موفقیت همکاری دارند. در اینجا شش مورد بسیار مهم را بیان می کنیم.
در مورد بررسی اطلاعات مشتری خارجی بخوانید.
یافتن یک شریک همکاری مناسب مهمترین عامل در موفقیت یک همکاری برند است. ۷۷ درصد از شرکت های مورد بررسی اظهار داشتند که یافتن شریک مناسب بیشترین تأثیر را در موفقیت همکاری دارد. بنابراین جستجو و انتخاب شریک باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و به صورت سیستماتیک انجام شود. مهم است که نه تنها برندها و محصولات به خوبی با یکدیگر هماهنگ شوند، بلکه شرکت ها و افراد درگیر بتوانند به خوبی با یکدیگر همکاری کنند.
در مورد اعتبار سنجی شرکت های خارجی بدانید.
دومین عامل مهم موفقیت برای همکاری، مفهوم همکاری خلاقانه و نوآورانه است. ارائه ارزش افزوده قابل درک به مشتری بسیار مهم است. زیرا تنها زمانی که مشتری از طریق همکاری ارزش افزوده داشته باشد، همکاری برای شرکت های درگیر موفقیت آمیز خواهد بود. خلاق باشید. به این ترتیب می توانید در بین مردم متمایز شوید.
بهترین همکاری ها هم، اگر کسی در مورد آن نداند موفقیت آمیز نخواهد بود. همکاری خود را بازاریابی کنید. از تمام وسایل ارتباطی که شما و شریک همکاری تان در اختیار دارید استفاده کنید. به گروه هدف مشترک می توان به طور مقرون به صرفه به خصوص از طریق کانال های آنلاین و رسانه های اجتماعی دست یافت.
در مورد استعلام شرکت های خارجی بدانید.
عملیات مشترک باید به گونه ای طراحی شود که موقعیت برد-برد-برد را برای شرکای درگیر و همچنین برای مشتریان متقابل ارائه دهد. یک همکاری تنها زمانی موفق است که برای هر سه طرف موفقیت آمیز باشد. اگر تنها یک شریک از این همکاری سود ببرد، همکاری در دراز مدت دوام نخواهد داشت.
در مورد اعتبار سنجی فروشنده خارجی بدانید.
مدیریت یک همکاری موفق فرآیند پیچیده ای است. ایده اصلی شرکت ها تعامل است. هر یک از طرفین باید خود را در منظر دیگری قرار دهند تا نیازها و انتظارات خود را درک کنند. همه شرکت کنندگان باید دور هم جمع شوند و از مراحل فرآیند مربوطه مطلع شوند. همه دست اندرکاران شرکت خود را در برنامه ریزی همکاری مشارکت دهید.
در مورد بررسی اطلاعات ثبتی شرکت های خارجی بدانید.
یک همکاری زمانی موفقیت آمیز است که به اهداف تعیین شده دست یابد. بنابراین، تعیین اهداف قابل سنجش قبل از شروع همکاری و بررسی اینکه آیا اهداف در پایان همکاری محقق شده اند یا خیر، مهم است. با این حال، همکاری ها نیز باید در طول کل فرآیند همکاری به دقت رعایت شود. دستیابی به اهداف سنجیده شود تا در صورت نیاز به بهینه سازی، بتوان در هر زمان تنظیمات را انجام داد یا در بدترین حالت، زودتر به همکاری خاتمه داد.
در مورد اعتبار سنجی مشتری خارجی بدانید.
برچسبها:عوامل موثر بر همکاری موفق, همکاری موق