۵ عامل موثر بر تجارت بین المللی در سال ۲۰۲۲

۵ عامل موثر بر تجارت بین المللی در سال ۲۰۲۲

۵ عامل موثر بر تجارت بین المللی در سال ۲۰۲۲ را در این محتوا عنوان می کنیم. امیدواریم آگاهی از این موارد باعث کاهش ریسک کسب و کار شما در تجارت بین المللی باشد. نکات ذکر شده را با دقت بخوانید. گسترش کسب و کار در سطح بین المللی دارای چالش هایی است. در حالی که گسترش موفقیت آمیز بین المللی می تواند منجر به رشد تصاعدی شود، تلاش ناموفق در تجارت بین المللی می تواند منجر به تصویر منفی برند شود.

هزاران کسب و کار در تلاش هستند تا موسسه خود را در بازارهای بین المللی برجسته کنند. متأسفانه، تنها تعداد کمی از این مشاغل از رقابت شدید در بازارهای جهانی جان سالم به در می برند. در این میان، شرکت ولیدیفای در حوزه استعلام شرکت ها، موسسات، مشتریان و فروشندگان خارجی خدمتگزار شماست. تجارت امن را با ما تجربه کنید.

در مورد استعلام مشتری خارجی بخوانید.

۵ عامل موثر بر تجارت بین المللی در سال ۲۰۲۲

برای مدیریت موفقیت آمیز عملیات تجارت بین المللی، کارآفرینان باید به عوامل زیر توجه کنند:

۱- تصویر برند بومی سازی شده بسازید

برای حضور در یک بازار بین المللی نیاز به زمان و صبر است. جذب مشتریان یک بازار جدید آسان نیست. در ابتدا، کسب و کارها باید بر ایجاد اعتبار برای جلب اعتماد مشتریان کشور میزبان تمرکز کنند. صفحات محلی سازی، کلیدی برای دستیابی به اعتماد مشتریان بالقوه در یک بازار جدید هستند.

در مورد بررسی اطلاعات مشتری خارجی بخوانید.

با بومی سازی، کسب و کارها می توانند موارد زیر را تجربه کنند:

تصویر و شناخت قوی‌تر از برند در بازار جدید تا مشتریان بالقوه بتوانند بدون مواجهه با هیچ چالشی به سراغ شما بروند.

برای اطمینان از تعامل قوی با مشتری، با زبان محلی کشور میزبان آشنا شوید. بومی سازی می تواند به شما امکان دهد تا سطح فروش و محتوای خود را به زبان آشنای مشتریان بالقوه توسعه دهید.

بومی سازی درها را برای مشارکت استراتژیک با مشاغل محلی باز می کند. این می تواند به شما کمک کند تا در یک بازار جهانی جدید و نامطمئن به یک مزیت رقابتی دست پیدا کنید.

در مورد امنیت تجارت بین الملل بدانید.

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک تصویر برند بومی سازی شده وجود دارد:

یاد بگیرید که به زبان مادری کشور میزبان صحبت کنید. این به جذب افراد بالقوه و گسترش کسب و کار شما به یک مقصد جدید کمک می کند.

با فرهنگ کشور میزبان سازگار باشید. به عنوان مثال، اطمینان حاصل کنید که ابتکارات موقعیت‌یابی برند شما، مانند محتوا، کمپین‌های تبلیغاتی و غیره، نسبت به فرهنگ کشور میزبان بی‌احترامی نیست.

تحقیقات عمیقی در مورد مخاطبان هدف خود انجام دهید. برند مطمئنی را آماده کنید که تمام نیازهای گروه های بالقوه را برطرف کند.

در مورد اعتبار سنجی شرکت های خارجی بدانید.

۲- با هنجارهای قانونی کشور میزبان آشنا باشید

یکی از عوامل مهمی که در تجارت بین المللی باید در نظر گرفته شود، هنجارهای قانونی است. محصول شما باید برای بازار آماده باشد. یکی از جنبه های مهم آن، مطابقت با مقررات و قوانین است.

کارآفرینانی که در یک کشور جدید فعالیت می کنند باید بر جنبه های زیر تمرکز کنند:

آشنایی با تغییرات مکرر قانونی کشور میزبان مهم است. برخی از تغییرات قانونی قصد دارند تجارت بین المللی را ساده کنند. در حالی که برخی دیگر می توانند آن را پیچیده کنند. در هر دو مورد، بنیانگذاران باید اطمینان حاصل کنند که با مقررات مطابقت دارند.

یک استراتژی عالی تجارت بین المللی، استخدام کارکنان در کشور میزبان است. با این حال، کسب‌وکارها باید قوانین کار کشور میزبان را برای این فرآیند رعایت کنند.

کارآفرینان نیز باید از تخلفات خاص کشور آگاه باشند. این تخلفات می تواند جریمه هایی به ارزش چند میلیون دلار را به همراه داشته باشد. همچنین می تواند بر شهرت برند شما در کشور میزبان نیز تأثیر بگذارد.

در مورد استعلام شرکت های خارجی بدانید.

کارمندان خود را برای تعامل با مشتریان بین المللی آموزش دهید

۳- کارمندان خود را برای تعامل با مشتریان بین المللی آموزش دهید

چشم انداز بازار بین المللی در مقایسه با مشتریان کشور خود می تواند نیازها و ترجیحات متفاوتی داشته باشد. از آنجایی که تیم شما مستقیماً با مشتریان بین المللی تعامل خواهد داشت، آموزش آنها بر این اساس الزامی است.

این می تواند به این معنی باشد:

ترتیب آموزش های فرهنگی برای کارکنان به منظور کمک به آنها در شناسایی شکاف فرهنگی و اقدامات ممکن برای رفع آن.

یک رویکرد جدید برای ایجاد زمینه فروش برای مشتریان بالقوه ایجاد کنید. این می تواند به معنای استفاده از کلمات کلیدی خاص منطقه باشد تا زمینه فروش را مرتبط تر کند.

یک تجربه استثنایی برای مشتریان ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر تیم ورودی شما از کشور اصلی است، تفاوت‌های منطقه زمانی را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان می‌توانند تجربه مناسبی داشته باشند.

در مورد بررسی اطلاعات ثبتی شرکت های خارجی بدانید.

کارآفرینان همچنین می توانند یک سیستم مدیریت یادگیری موثر ایجاد کنند. که در آن آموزش کارکنان می تواند در هر جایی اجرا و نظارت شود. می‌توانید از یک داشبورد برای ردیابی پیشرفت کارمندان، صرف نظر از مکان، استفاده کنید.

برای هر آموزشی، از اهداف یادگیری روشن برای کارکنان اطمینان حاصل کنید. این اهداف به آنها کمک می کند تا بفهمند که از آموزش چه انتظاری دارند. و چگونه می توانند آن را در نقش های شغلی خود پیاده کنند.

در مورد بررسی اطلاعات فروشنده خارجی بدانید.

۴- یک سیستم کنترل دیجیتال موفق ایجاد کنید

یک سیستم کنترل دیجیتال می تواند تمام فرآیندهای سازمانی را در یک پلتفرم ساده کند. در نتیجه، می توانید وضعیت انطباق همه کشورهای عملیات را در یک مکان جمع آوری کنید. این می تواند شامل حقوق و دستمزد، حسابداری و وضعیت شخصیت حقوقی باشد.

یک سیستم کنترل دیجیتال مدیریت نهادها و عملیات های مختلف پورتفولیو را در کشورهای مختلف ساده می کند.

به این ترتیب، کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی تمام حوزه‌های قضایی خود را تحت یک پلتفرم واحد نظارت کنند.

در مورد اعتبار سنجی مشتری خارجی بدانید.

۵- با برندهای محلی شریک شوید

آیا با چالش های محلی کشور میزبان دست و پنجه نرم می کنید؟ ابتدا برای رفع آن به دانش و تخصص محلی نیاز دارید. یکی از استراتژی های اثبات شده برای گسترش تجارت بین المللی، مشارکت با برندهای داخلی است. اتحادهای استراتژیک با برندهای محلی می تواند به کسب و کارها کمک کند. تا موانع و مقررات فرهنگی را به طور یکپارچه دنبال کنند.

در مورد بررسی اطلاعات شرکت های خارجی بدانید.

تجارت بین المللی

برچسب‌ها:,