تجار چگونه می‌توانند شرکت‌های بین‌المللی را اعتبارسنجی کنند؟

تجار چگونه می‌توانند شرکت‌های بین‌المللی را اعتبارسنجی کنند؟

اعتبارسنجی و یا شناخت شرکت مقابل توسط تجار یکی از چالش هایی است که فعالان اقتصادی همیشه با آن دست و پنجه نرم کرده اند.

این چالش در بسیاری از موارد موجب شده است که تجار با شرکای غیرقابل اعتماد و نامعتبر تجارت کنند و این مساله ضررهای بسیاری را برای برخی فعالان اقتصادی ایجاد کرده است .

این در شرایطی است که هزینه و زمان کسب اطلاعات شرکت های هدف، توسط تجار بسیار چشمگیر است و از طرفی نیز تجارت بدون شناخت می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

با این وجود اعتبارسنجی شرکت های مقابل به رغم پیچیدگی های موجود، می تواند روندی تقریبا ساده باشد؛ چرا که این روزها بسیاری از فعالیت های تجاری به وسیله شرکت های همیار تا حد بسیاری آسان شده اند.

در راستای اعتبارسنجی شرکت های هدف نیز سرویس هایی وجود دارند که با دسترسی به اطلاعات مختلف، تلاش دارند تا دیدی دقیق را از شرکت مقابل در اختیار تجار و تولیدکنندگان قرار دهند.

این شرکت ها با دسترسی به اطلاعات مختلف، تحلیل و تفسیری دقیق از وضعیت اعتباری شرکت هدف را در اختیار متقاضیان قرار می دهند که این تفسیر می تواند بخش عمده ای از ریسک معامله با یک شرکت غیر معتبر را از بین ببرند.

در این راستا ولیدیفای با بهره گیری از شبکه های استعلامی متعدد و منابع مختلف داده های عظیم ثبتی و نیروهای متخصص، تلاش می کند تا چالش احراز اعتبار و اعتبارسنجی شرکت های هدف تجاری را برای تجار با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن از میان بردارد.

اطلاعاتی از قبیل تاریخچه اطلاعات ثبتی سوابق قضایی، اطلاعات مجوزها، اطلاعات مدیریتی، روابط مشکوک، اطلاعات ذینفعان، اطلاعات مرتبطین، تحلیل مالی و تفسیر وضعیت اعتباری از شرکت هدف توسط ولیدیفای در اختیار شرکت های تولیدی و تجاری قرار می گیرد تا این شرکت ها بتوانند داده هایی کاملا شفاف را از شریک تجاری جدید خود به دست بیاورند.

تجار و تولیدکنندگان می توانند پیش از آغاز تجارت خود، شرکت مورد نظر را به کارشناسان ولیدیفای معرفی کرده و پس از مدتی کوتاه، گزارشی کامل از داده های مهم آن شرکت را همراه با تفسیر این داده ها به دست آورند. در چنین شرایطی ریسک معاملات بین المللی کاهش یافته و تجارتی امن رخ خواهد داد.

شایان ذکر است که ولیدیفای، اطلاعات شرکت های بیش از ۱۴ کشور را پوشش می دهد و فرایند سنجش اعتبار شرکت های هدف را در کمترین زمان در اختیار متقاضیان قرار می دهد. علاوه بر این ولیدیفای در تلاش است تا با بهره گیری از دانش متخصص خود به زودی دامنه اطلاعاتی خود را گسترش داده و به تمام کشورهای جهان برساند. بنابراین اگر تولیدکننده و یا تاجری بخواهد شرکت خارجی هدف خود را از نظر اعتباری محک بزند، کافی است که یک بار با متخصص ولیدیفای تماس بگیرد.

برچسب‌ها:, , ,