شرکت ولیدیفای در زمینه اعتبارسنجی شرکتها در کشورهای مختلف فعالیت دارد و دادههای ارزشمند
بسیاری را در اختیار تجار قرار میدهد، تا بتوانند در شرایط اقتصادی مختلف امن ترین حالت تجارت
را تجربه کنند.
خدمات ولیدیفای در حوزه اعتبارسنجی شرکت ها
معرفی انواع گزارشات اعتبارسنجی
گزارشات اعتبارسنجی ولیدیفای در سه سطح: پایه | پیشرفته | جامع پردازش و آمادهسازی میشود، محتوای این اعتبارسنجیها با توجه به عناوین آن متفاوت است، شما طی بررسی خصوصیات هر مدل از گزارشات، و همچنین استفاده از نظرات مشاوران حرفهای ولیدیفای میتوانید نسبت به گزینش و انتخاب سطح اعتبارسنجی مناسب اقدام نمایید. هدف ما امنیت تجارت شماست.
اعتبارسنجی سطح جامع
سومین نوع از گزارشات سهگانه اعتبارسنجی ولیدیفای، گزارش سطح جامع است، شما در این سطح از گزارش با توجه به کشور مورد نظر، در مورد شرکت وسازمان مورد نظر خود، میتوانید علاوه بر به استعلام کامل، و همچنین دسترسی به گزارش سطح پیشرفته، به اطلاعات بیشتر و کاملتری اعم از مالکیت معنوی، جریمههای اداری، اطلاعات ثبتی نیروهای کلیدی شرکت در سایر شرکت های آن کشور و استعلام اعتبار آنها، ممنوع الخروجی مدیران، صورت های مالی (در صورت انتشار عمومی)دسترسی داشته باشید. ولیدیفای، امنیت تجارت شماست.
پوشش کشورهای در 5 قاره
گزارشات ولیدیفای در سه سطح اعتبارسنجی از سازمانها، شرکتها و موسسات مستقر در کشورهای ذیل انجام میپذیرد: چین | روسیه | امارات | ترکیه | هندوستان | آلمان | انگلستان | فرانسه | بلژیک | چک | هلند | نروژ | سوئد و ایالات متحده امریکا به ما اعتماد خواهید کرد.
با شما هستیم
با هدف توسعه و تسهیل تجارت، ارائهی خدمات آنلاین تخصصی در حوزه استعلام و اعتبارسنجی شرکتها و اشخاص غیرایرانی، سامانه ولیدیفای در سال 1401 راهاندازی گردید و فعالیت خود را آغاز نمود. مخاطبین ولیدیفای تجار، بازرگانان و همچنین تولیدکنندگان ایرانی هستند که نیازمند ارتباط حرفهای با سایر شرکتهای خارجی میباشند. خدمات ما، حاصل ارتباط با مراکز دولتی، رسمی و همچنین تلاش و بررسی کارشناسان ما در کشورهای مختلف است که این مهم میتواند روی کاهش ریسکهای موجود در تجارت خارجی بسیار تاثیرگذار باشد. ولیدیفای تنها پایگاه استعلام اطلاعات و اعتبارسنجی شرکتهای خارجی در ایران است که پوشش روزافزون کشورهای مختلف را در ذیل خدمات خود داراست. به ولیدیفای خوشآمدید
ولیدیفای با بهره گیری از شبکه های استعلامی متعدد و منابع مختلف داده های عظیم ثبتی و نیروهای متخصص، تلاش می کند تا چالش احراز اعتبار شرکت های هدف تجاری را برای تجار از میان بردارد.
اطلاعاتی از قبیل تاریخچه اطلاعات ثبتی سوابق قضایی، اطلاعات مجوزها، اطلاعات مدیریتی، روابط مشکوک، اطلاعات ذینفعان، اطلاعات مرتبطین، تحلیل مالی و تفسیر وضعیت اعتباری از شرکت هدف توسط ولیدیفای در اختیار شرکتهای تولیدی و تجاری قرار می گیرد تا این شرکت ها بتوانند دادههایی کاملا شفاف را از شریک تجاری جدید خود به دست بیاورند.
ولیدیفای، اطلاعات شرکت های بیش از ۱۴ کشور را پوشش می دهد و فرایند سنجش اعتبار شرکت های هدف را در کمترین زمان در اختیار متقاضیان قرار می دهد، علاوه بر این تحلیل و تفسیر وضعیت اعتباری را به صورت خلاصه ارائه می دهد تا شرکت ها در کمترین زمان بتوانند اعتبار شرکت هدف را محک بزنند.
اعتبارسنجی و یا شناخت شرکت مقابل توسط تجار یکی از چالش هایی است که فعالان اقتصادی همیشه با آن دست و پنجه نرم کرده اند.
این چالش در بسیاری از موارد موجب شده است که تجار با شرکای غیرقابل اعتماد و نامعتبر تجارت کنند و این مساله ضررهای بسیاری را برای برخی فعالان اقتصادی ایجاد کرده است .
ولیدیفای با بهره گیری از شبکه های استعلامی متعدد و منابع مختلف داده های عظیم ثبتی و نیروهای متخصص، تلاش می کند تا چالش احراز اعتبار و اعتبارسنجی شرکت های هدف تجاری را برای تجار با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن از میان بردارد.
تجارت بین المللی نیز مانند هر فعالیت اقتصادی دیگری از پیچیدگی های بسیاری برخوردار است که یکی از آنها شناخت دقیق شریک تجاری است.
شرکت های مختلف در سراسر جهان به دلیل محدودیت های موجود در دسترسی به داده های مختلف، می توانند رزومه ها و پورتفولیو های غیرواقعی از خود تهیه کنند و در اختیار شرکت های موجود در کشورهای دیگر قرار دهند.
بر این اساس هیچ گاه نمی توان با تکیه بر اطلاعات ارائه شده توسط خود شرکت به اعتبار حقیقی آن شرکت پی برد و آن را به عنوان شریکی تجاری در نظر گرفت.
در نتیجه شناخت دقیق شرکت هدف پیش از آن که به یک شریک تجاری تبدیل شود، امری لازم است و تمام تولیدکنندگان و تجار باید آن را یکی از ملزومات اصلی تجارت در نظر بگیرند.
آمارهای موجود در کشور ما نشان میدهد که شرکتهای مالیات دهنده تقریبا تنها نیمی از تعداد شرکتهای ثبتی را پوشش می دهند و نیمه دیگر یا کاغذی هستند و یا هیچ وقت به فعالیت نپرداخته اند.
این میزان در کشورهای پیشرفته و با اقتصاد شفاف، تا رقمی حدود ۲۰ درصد نیز کاهش پیدا میکند. به این معنی که ۸۰ درصد از شرکتهای ثبتی مالیات دهنده و فعال هستند و تنها ۲۰ درصد از شرکتهای ثبتی ممکن است کاغذی و یا غیر فعال باشند. این داده ها حاکی از آن است که احتمال برخورد با شرکتهای غیر معتبر در مبادلات مختلف تجاری امری اجتناب ناپذیر است.
حال اگر بدون احتساب شرکتهایی که امور ثبتی خود را نیز انجام نداده اند، ۲۰ درصد از شرکتهای ثبتی را غیرفعال در نظر بگیریم، منطقی خواهد بود که بگوییم ریسک تجارت بدون شناخت با یک شرکت حدود ۲۰ درصد است.
به عبارت دیگر ۲۰ درصد احتمال دارد که تجار و تولیدکنندگان با یک شرکت نامعتبر مواجه شوند که این رقم میتواند ریسک بالایی را برای تجارت به وجود آورد.
اکنون اگر این ریسک را به میزان تجارت خارجی کشور ایران ربط دهیم، با احتساب تجارت خارجی در حدود ۱۰۰ میلیارد دلار، چیزی حدود ۲۰ میلیارد دلار در معرض ریسک قرار خواهد گرفت.
ولیدیفای اطلاعات شرکتهای بیش از ۱۴ کشور را در اختیار متقاضیان قرار میدهد و تلاش می کند که با جلوگیری از بروز ریسکهای تجاری حاکی از عدم شناخت مانع متضرر شدن اقتصاد ایران و از بین رفتن سرمایه های کشور شود.