راه های اعتماد اینترنتی به شرکت های خارجی

راه های اعتماد اینترنتی به شرکت های خارجی

چگونه می توانید تشخیص دهید شرکتی که برای اولین بار از آن خرید می کنید قابل اعتماد است؟ راه های اعتماد به شرکت خارجی کدامند؟ مفهوم اعتماد بیش از هر چیز در تجارت بین شرکتی مهم می شود. به حدی که حتی در صورت پرداخت پول محصول یا خدمات دریافتی، ممکن است محصول تحویل داده نشود یا کالای وعده داده شده ارسال نشود. خوب، آیا می دانید چگونه نام تجاری یک شرکت خارجی را جستجو کنید؟ در صورت معامله با یک شرکت خارجی چطور از قابل اعتماد بودن آن اطمینان حاصل می کنید؟

در مورد اعتبار سنجی مشتری خارجی بدانید.

با توسعه فناوری، بسیاری از افراد یا کسب و کارها می توانند با ایجاد برندهای ظاهری مرتکب کلاهبرداری شوند. ما روش‌های مختلفی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. تا در مورد کسب‌وکار تجاری که برای اولین بار از طریق اینترنت با آن معامله می کنید پرس و جو کنید. شرکت ولیدیفای در حوزه استعلام و اعتبارسنجی شرکت های خارجی در پنج قاره جهان در کنار شماست. تجارت امن را با ما تجربه کنید. در این محتوا راه های اعتماد به شرکت خارجی را عنوان می کنیم.

در مورد بررسی اطلاعات فروشنده خارجی بدانید.

راه های پیدا کردن یک شرکت قابل اعتماد

نام تجاری شرکت را از اتاق بازرگانی استعلام کنید

علامت های تجاری و عناوین فاکتور شرکت ها ممکن است متفاوت باشد. در این صورت اولین کاری که باید انجام دهید این است که استعلام شرکت را بگیرید. سپس نمونه روزنامه ثبت تجارت برند را از اتاق بازرگانی بررسی کنید. با مراجعه به روزنامه ثبت تجاری می توانید محل تاسیس و زمینه فعالیت شرکت را تایید کنید.

در مورد بررسی اطلاعات ثبتی شرکت های خارجی بدانید.

اعتماد به شرکت خارجی: آدرس شرکت را جستجو کنید

اطلاعات آدرس به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت را در نقشه های گوگل بررسی کنید. با استفاده از ویژگی نمای خیابان گوگل، می توانید بررسی کنید که آیا واقعاً چنین شرکتی در آن آدرس وجود دارد یا خیر. اگر وجود نداشت حتی شک هم نکنید. به هیچ عنوان معامله را انجام ندهید. ممکن است در هنگام پرس و جو به شما بگویند که در حال جا به جایی هستند. اعتماد نکنید.

در مورد استعلام شرکت های خارجی بدانید.

بررسی های مربوط به ویژگی نقشه های گوگل را مشاهده کنید

نام تجاری شرکت و نام تجاری در بخش جستجو در google را سرچ کنید. در بخش نقشه ها در سمت راست در بخش نتایج، آن را ابتدا تأیید کنید. در قسمت نقشه ها نظراتی در مورد شرکت وجود دارد. حتما آنها را مطالعه کنید. فقط به نظرات بسنده نکنید. موارد و گزینه های دیگر را در مورد اعتماد به شرکت خارجی را بررسی کنید.

در مورد بررسی اطلاعات مشتری خارجی بخوانید.

ضمانت نامه/یادداشت بخواهید

ضمانت نامه/یادداشت بخواهید

اگر محصولی که می‌خرید به دلیل ماهیتش نیاز به پیش‌پرداخت دارد، در قبال پیش‌پرداختی که می‌دهید، از بانک ضمانت نامه بخواهید. کارمزد ضمانت نامه هایی که باید توسط بانک ها بر اساس مبالغ وثیقه داده شود، عموماً مبلغ کمی است. قبل از شروع تجارت خود با شرکتی که برای اولین بار از آن خرید خواهید کرد، یک ضمانت نامه بانکی برای پیش پرداختی که می دهید بخواهید. بدون دریافت غرامت مستقیماً به افراد یا شرکت هایی که نمی شناسید به نام پیش پرداخت پول ارسال نکنید.

در مورد اعتبار سنجی شرکت های خارجی بدانید.

گمراه نشوید که حساب بانکی ارسالی شما به نام شرکت است. کلاهبرداران اغلب این روش را برای القای اعتماد انتخاب می کنند. شما می توانید با صدور وجه وثیقه با درخواست کفاف به طور جداگانه از طرف شخص و شرکت بدون عبارت «وثیقه است» و بدون ذکر تاریخ پرداخت در برگه اوراق، مبلغ پیش پرداخت خود را تضمین کنید. فراموش نکنید که اگر در موسسه یا شخصی که از او ضمانت نامه گرفته اید ملک یا غیر منقول وجود نداشته باشد، سند چندان اهمیتی نخواهد داشت.

در مورد استعلام مشتری خارجی بخوانید.

اعتماد به شرکت خارجی: یک پرس و جو در whois انجام دهید

Whois query کوئری هایی است که تاریخچه وب سایت ها را پرس و جو می کند. بررسی کنید که چه زمانی وب سایت این برند راه اندازی شد. چه زمانی نام آن انتخاب شد. امروزه هر برندی یک وب سایت دارد. وب سایت شرکت هایی که در زمینه های خود متخصص هستند و می توانند مرجعی در مورد کار خود نشان دهند باید قدیمی باشند. با این حال، سایت های ایجاد شده به عنوان یک جبهه کوتاه مدت هستند. چنین سایت هایی می توانند سایت هایی باشند که حداکثر طی ۱-۲ سال افتتاح شده اند. همچنین می توانید ببینید که دامنه مورد نظر چه مدت به دست آمده است.

در مورد امنیت تجارت بین الملل بدانید.

سعی کنید پرداخت خود را با کارت اعتباری انجام دهید

برای خرید و فروش‌هایی که نیاز به پیش‌پرداخت دارند، انجام پیش‌پرداخت از طریق سفارش پستی کارت اعتباری، شما را در منطقه امن‌تری در مقایسه با روش حواله نگه می‌دارد. در یک سناریوی مخرب برای پرداخت هایی که با کارت اعتباری انجام خواهید داد، می توانید بانکی را که با آن پرداخت می کنید نیز وارد کنید. زیرا ممکن است موسسه ای که از شما وجه دریافت می کند در صورت پرداخت ناعادلانه به درخواست شما در لیست سیاه قرار گیرد.

در مورد بررسی اطلاعات شرکت های خارجی بدانید.

اعتماد به شرکت خارجی

برچسب‌ها: