جنبه های مثبت فرآیند تأیید هویت برای مشتریان

جنبه های مثبت فرآیند تأیید هویت برای مشتریان

هنگام صحبت در مورد جنبه های مثبت فرآیند تأیید هویت، اغلب بر مزایایی تمرکز می کنیم که شرکت ها و موسسات می توانند تجربه کنند. اجرای مقررات. افزایش احساس امنیت. انطباق با تغییرات تکنولوژیکی. افزایش شهرت. اینها تنها بخشی از مزایایی است که شرکت‌هایی که از خدمات تأیید هویت استفاده می‌کنند احساس می‌کنند.

این فرآیند هر سال بیشتر و بیشتر محبوب و سودآور می شود. طبق آمار، هزینه های جهانی برای تأیید هویت تا سال ۲۰۲۶ بالغ بر ۱۶٫۷ میلیارد دلار خواهد بود.

در مورد اعتبار سنجی فروشنده خارجی بدانید.

اعتماد مهمترین مؤلفه رابطه بین مشتری و شرکت است

جنبه اصلی ارتباط مشتری با شرکت اعتماد است. بدون احساس امنیت و اطمینان از اینکه شرکت یک خط مشی اطلاعات شفاف را دنبال می کند و داده های مشتری را به شیوه ای مناسب مدیریت می کند، ایجاد روابط خوب غیرممکن است. اگر نیازهای مشتری در این مکان خاص برآورده نشود یا از خدمات ناراضی باشد، سعی می کند راه حلی را در جای دیگری بیابد.  اطلاعات در مورد نشت داده های بعدی یا آسیب پذیری های امنیت سایبری که از همه طرف به ما حمله می کنند به آگاهی بیشتر مشتری کمک می کند.

در مورد اعتبار سنجی مشتری خارجی بدانید.

سازمان استراتژی و تحقیقات Javelin از سال ۲۰۲۱ گزارش می دهد که تقلب در هویت ۵۶ میلیارد دلار ضرر داشته و ۴۹ میلیون مصرف کننده را تحت تأثیر قرار داده است. بر اساس مطالعه ای که توسط Experian انجام شده است، ۴۵ درصد از مشتریان آماده هستند تا اطلاعات شخصی بیشتری را هنگام ثبت نام در صورتی که مربوط به تأیید هویت و افزایش امنیت باشد، ارائه دهند. علیرغم این واقعیت که ۹۵ درصد از شرکت ها اعلام می کنند که می توانند مشتری را به درستی شناسایی کنند، ۵۵ درصد از مشتریان با این جمله مخالف بودند.

داده های نقل شده رابطه بین شرکت و مشتری را که باید بر اساس اعتماد باشد زیر سوال می برد. تأیید هویت برای مشتریان بعد مثبتی دارد و باعث افزایش احساس امنیت و اعتماد آنها به شرکت می شود که باید مبنای کسب و کار آنلاین باشد.

کمبودهای امنیتی، حملات هکرها یا رویه های نیمه تکمیل شده نیز بر مشتری تأثیر می گذارد. اول از همه، داده‌های او در خطر لو رفتن و استفاده در کلاهبرداری‌هایی مانند ایجاد هویت مصنوعی است. علاوه بر این، مقررات در بسیاری از شرکت ها به هیچ وجه اجباری به بازگرداندن پول های سرقتی نمی کند، که مشتری را تنها می گذارد. با انتقال فعالیت بیشتر به دنیای آنلاین، مشتریان می خواهند در آن احساس امنیت کنند و به شرکت هایی اعتماد کنند که به آنها اهمیت می دهند.

در مورد بررسی اطلاعات ثبتی شرکت های خارجی بدانید.

جنبه های مثبت فرآیند تأیید هویت برای مشتریان

تجربه مثبت از فرآیند تأیید هویت

مصرف کنندگان در تحقیقات در مورد مزایای تأیید، راحتی، سرعت و دسترسی را ذکر می کنند. فرآیند تأیید باید برای مشتری بصری و ساده باشد. اغلب، تأیید هویت چیزی کاملاً جدید است، بنابراین اگر سیستم راحت باشد و قبل از پرسیدن سؤالات مشتری به آنها پاسخ دهد، خوب است. این فرآیند نیز باید کارآمد و سریع انجام شود. اعتقاد ما به راستی‌آزمایی اغلب ناشی از رویه‌های بانکی منسوخ است که می‌تواند تا چند هفته ادامه یابد. تأیید هویت برای مدت طولانی به این روش کار نمی کند و با روحیه فناوری زمان پیش می رود.

حل و فصل مسائل از راه دور از خانه باعث افزایش رضایت می شود. علاوه بر این، توجه به امکان استفاده از تأیید در بسیاری از دستگاه ها، به ویژه دستگاه های تلفن همراه، ارزش دارد.

در مورد استعلام شرکت های خارجی بدانید.

فرآیند تأیید در Fully – Verified چیست؟

تأیید هویت از راه دور بسیار شهودی است و به شما امکان می دهد تشریفات را برای مشتری به راحتی انجام دهید. مشتری می تواند خود را از هر کجای دنیا تأیید کند. عوامل مختلفی بر سرعت فرآیند و رضایت مشتری تاثیر می گذارد. اتصال به اینترنت پایدار، تجهیزاتی با دوربین خوب (دستگاه های تلفن همراه توصیه شده) یا آماده سازی همه اسناد قبل از شروع فرآیند به طور قابل توجهی سرعت آن را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد در چند دقیقه تمام مراحل رسمی را انجام دهید.

اغلب، پس از برآورده شدن همه شرایط، مشتریان خود از اینکه این فرآیند چقدر بصری و دوستانه است، شوکه می شوند. تأیید هویت توسط اپراتورهای واجد شرایط انجام می شود. با وجود این واقعیت که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شود، در نهایت مشتری با انسانی سروکار دارد که پرونده او را مدیریت می کند. متخصصان تأییدیه های انجام شده توسط کاربران را کنترل می کنند. مصرف‌کنندگان انتظار دارند شرکت‌ها به نیازهای آن‌ها توجه داشته باشند و تأثیراتی که پس از این فرآیند از آنها باقی می‌ماند به آنها اجازه می‌دهد تا موانع را از بین ببرند و بعداً آنها را به حامیان شرکت تبدیل کنند.

در مورد اعتبار سنجی شرکت های خارجی بدانید.

تأیید هویت کجا بر خدمات مشتری تأثیر مثبت می گذارد؟

تأیید هویت کجا بر خدمات مشتری تأثیر مثبت می گذارد؟

۷۵ درصد از کسب‌وکارها روش‌های احراز هویت مشتری را می‌خواهند که تأثیر منفی بر تجربه خدمات آنها نداشته باشد. مقررات بیشتر و شدت آنها به این معنی است که شرکت ها باید در مورد تأیید هویت تصمیم بگیرند و این روند را ساده کنند تا ترس خود را برای از دست دادن مشتریان از بین ببرند. یک مثال خوب از این صنعت، صنعت ارزهای دیجیتال است که باید با الزامات سختگیرانه فزاینده سازگار شود و انتظارات مشتریان را در زمینه امنیت سایبری برآورده کند. حمله اخیر هکرها به PolyNetwork نشان می دهد که محافظت از مشتریان چقدر مهم است.

مدیر عامل صرافی بایننس نیز در این خصوص اظهار نظر کرده و به دلیل محدودیت های قانونی و عدم وجود ضمانت انجام کاری در این خصوص خواستار تفاهم شد. در چنین مواردی، تأیید هویت مشتریان، امنیت سایبری بهتر و تنظیم استفاده از منابع رمزنگاری قطعاً مقیاس حمله را محدود می کند و برای مشتریان امن تر خواهد بود.

در مورد کاهش ریسک تجارت خارجی بدانید.

نمونه خوبی از سازگاری جامعه با فناوری های جدید و دیجیتالی شدن، کشور استونی است. فرآیندهای تایید از راه دور، اثبات الکترونیکی، رای گیری الکترونیکی و امضای الکترونیکی بخشی از زندگی روزمره هستند. افراد مسن در آن احساس راحتی می کنند و تقریباً ۹۲ درصد از جامعه در استونی به طور مرتب از اینترنت استفاده می کنند. این کشور نمونه ای از مهارت های انطباقی بالای مردم و ایجاد فضای امنی است که در آن می توانند تشریفات را به سرعت و بدون دردسر انجام دهند..

یکی دیگر از شاخه های کسب و کار که می تواند از تأیید هویت بهره مند شود، بانکداری دیجیتال است. نئوبانک‌ها می‌توانند با اجرای روش‌های امن جذب مشتریان جدید، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای بانک‌های آنلاین دسترسی به آن‌ها است. تأیید هویت از راه دور روش درستی برای حفظ بالاترین سطح امنیت و رضایت مشتری است.

در مورد امنیت تجارت بین الملل بدانید.

بنابراین فرآیند تأیید هویت یک پاسخ طبیعی به نیاز مشتری به افزایش امنیت است. با تضمین یک فرآیند سریع، بصری و راحت، تجربه او در رسیدگی و انجام تشریفات افزایش می یابد. استفاده از فناوری‌های جدید و انطباق با موقعیت‌های عملیاتی مختلف، مشتریان را گیج نمی‌کند، بلکه علاقه و احساس امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. مشتریان انتظار تغییرات تکنولوژیکی را دارند و نمی‌خواهند ثابت بمانند و تطبیق با الزامات دنیای مدرن برای آنها بخشی طبیعی از فرآیند است.

تأیید هویت

برچسب‌ها:, , ,